Nog twee weekjes en dan vertrekken we

2 november 2013 - Obbicht, Nederland

Zo op deze manier hebben we nog nooit een vakantie geboekt.
Iedereen weet dat we eigenlijk naar Egypte op vakantie zouden gaan om te gaan duiken in Sharm El Sheick met Jeroen en Nicole. Deze reis kon helaas niet doorgaan ivm een negatief reisadvies. Klote al je jezelf hierop wel hebt ingesteld. Dan ga je zoeken naar een alternatief. We wilde wel verzekerd zijn van mooi weer. Marokko en de Canarische eilanden hebben we even overwogen. Ook hebben we nog gekeken om naar Kaapverdie te gaan,maar uiteindelijk is het toch dankzij Jornic (Jeroen en Nicole) FLORIDA geworden. We gaan een week naar een villa in Orlando. Daar gaan we op bezoek bij Mickey Mouse. Daarna gaan we nog naar Fort Meyers en de Everglades. Ook hebben Remy en ik nog een paar nachtjes op de Keys. Al met al hebben we er weer heel veel zin in. Ben je benieuwd wat weer weer allemaal gaan zien en doen hou de mail dan in de gaten. Ik ga weer proberen om mij dagboek bij te houden. Tot over twee weken ;-)