Update van ons komende vakantie jaar

26 maart 2017 - Cadier en Keer, Nederland

Hallo Allemaal

Het is inmiddels alweer even geleden dat jullie iets van ons gehoord hebben. Er is ook heel veel gebeurd. Mijn operatie en Remy gelukkig een hele mooie baan met eindelijk en vast contract bij de brandweer. Het was eigenlijk de bedoeling dat we het dit jaar wat rustiger aan zouden doe qua vakanties, maar aangezien ik me zo goed voel nadat ik ben geopereerd hebben we er toch voor gekozen om heerlijke vakanties te plannen.

Ik wil jullie via deze weg al vertellen wat we dit jaar gepland hebben. Ik zal tegen de tijd dat we gaan ook weer reisverhalen gaan schrijven. Hopelijk zullen jullie hier ook net zo veel plezier aan beleven als ik.

Over 6 weken vertrekken we vanuit Brussel naar Valencia.

Van 5-5 tot 10-5 verblijven we in Happy apartmens Valencia- Lope de Vega. Vanaf 10-05 zullen we met de trein naar Barcelona vertrekken.

Van 10-05 tot 16-05 verblijven we in hostal Fina in Barcelona. Weet nog niet of ik hier ook een reisverslag van ga bij houden aangezien we hier al voor de vierde keer naar toe gaan en er buiten de formule 1 waarschijnlijk niet veel te vertellen valt. Maar wie weet.

Laatst van juni gaan we een weekje naar Malta.

Van 26-06 tot 03-07 verblijven we in The George Urban Boutique in St. Julians. We hebben Malta al jaren op onze bucket list staan dus hier zullen zeker reisverslagen van voorbij komen. Wat we zeker gaan doen is een auto huren en duiken. De rest is nog even afwachten.

Laatst van september gaar we toch weer terug naar Afrika. Om precies te zijn gaan we naar Zuid Afrika en Mozambique. Hier kan en wil ik op dit moment nog niet te veel over vertellen. Het merendeel is geregeld en geboekt, maar er moeten nog wat kleine dingentjes geregeld worden. Zodra  dit helemaal geregeld is kom ik hier uiteraard op terug.

Zoals jullie kunnen zien hebben we het weer goed aan staan dit jaar. We gaan weer ons best doen om overal zoveel mogelijk van te genieten, maar dat zal zeker goed komen. Hou de mail of facebook in de gaten als je ons wilt volgen! Wordt vervolgd!

1. Bea:
    27 maart 2017
    Dat zijn mooie vakantie's voor dit jaar. Geniet alvast van de voorbereidingen !
  2. Lynn:
    27 maart 2017
    Wow zeg. Jullie pakken inderdaad weer uit. helemaal top.
  3. Ramona:
    Ja Bea en Lynn we gaan weer ons best doen