Update van onze mooie reis. Yesss de visums zijn binnen

2 september 2017 - Cadier en Keer, Nederland

1. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g312583-d2420423-Reviews-Menlyn_Boutique_Hotel-Pretoria_Gauteng.html 1 nacht
  2. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g424918-d300633-Reviews-Forever_Resort_Blyde_Canyon-Graskop_Mpumalanga.html 1 nacht
  3. https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g312616-d3349283-Reviews-Phelwana_Game_Lodge-Hoedspruit_Limpopo_Province.html 3 nachten
  4. https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g312618-d671267-Reviews-Olifants_Rest_Camp-Kruger_National_Park.html 1 nacht
  5. https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g312618-d1209343-Reviews-Letaba_Rest_Camp-Kruger_National_Park.html 1 nacht
  6. https://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g677710-d1726302-Reviews-Machampane_Wilderness_Camp-Xai_Xai_Gaza_Province.html 2nachten
  7. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g1651443-d2418347-Reviews-Naara_Eco_Lodge_Spa-Chidenguele_Inhambane_Province.html 1 nacht
  8. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g1794229-d2243535-Reviews-Baia_Sonambula_Guest_House-Tofo_Inhambane_Province.html 4 nachten
  9. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g1597322-d2188537-Reviews-Villa_Espanhola-Bilene_Gaza_Province.html 1 nacht
  10. http://www.tri-mwavelodge.com/ponta-do-ouro/tri-m-wave-lodge 3 nachten
  11. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-g1237684-d656201-Reviews-Coral_Divers-Sodwana_KwaZulu_Natal.html 2 nachten
  12. http://www.tripadvisor.nl/Hotel_Review-s1-g312631-d3686358-Reviews-River_Cottage_Lodge-Malelane_Mpumalanga.html     1 nacht.      Hierboven een overzicht van accommodaties waar we komende vakantie allemaal slapen. Misschien leuk voor de geïnteresseerden.  Het is inmiddels al weer een aantal weken geleden dat ik mijn laatste verslagje van Malta online heb gezet. Er is in de tussentijd weer veel gebeurd. We zijn begonnen aan de voorbereidingen voor onze reis naar Zuid Afrika en Mozambique. Met name voor Mozambique moet er nog een visum geregeld worden. Maar eerst moeten we afwachten wat de sportarts zegt over Remy. Kan en mag hij duiken?! 17 augustus krijgen we hier meer over te horen. Zoals ik in mijn vorige verslag in Malta al beschreef moet Remy jaarlijks een soort gezondheidsverklaring hebben om zonder problemen te kunnen duiken.  Al met al hebben we dit in Malta kunnen regelen, maar we willen in Mozambique ook gaan duiken dus wordt het aangeraden om dit in je thuis land te halen bij een sportarts. 17 augustus kon hij terrecht  in het ziekenhuis in Sittard. Om een lang verhaal kort te maken 'hij is goedgekeurd ' zonder beperkingen.  Dat was echt super nieuws. Nu konden we ook alles voor het visum in orde gaan maken. Via de site van de visumcentrale alle papieren uitgeprint om ze vervolgens in te vullen. Boh wat willen die veel van je weten zeg! Niet normaal. Nog voor 17.00 uur hadden we alles ingeleverd bij de ANWB in Sittard. Hun sturen het naar de visumcentrale en die controleren of we alles goed hebben ingevuld. Als alles goed is ingevuld sturen ze de paspoorten door naar de ambassade in Brussel. We zijn op dit moment aan het wachten op bericht dat we de paspoorten weer kunnen ophalen in Sittard. Het is nu inmiddels 1 september en ik heb de paspoorten vandaag opgehaald bij de ANWB in Sittard. Bijna €400 armer, maar dan mag je wel het land in en zijn we bij de Ambassade geregistreerd haha. We zitten vandaag precies 3 weken voor vertrek. Het aftellen is dus weer begonnen. Nog 3 weken werken en dan begint ons avontuur. Mocht je dit willen volgen wordt lid van de nieuwsbrief via reislogger. Hou de mail in de gaten of Facebook. Tot over 3 weekjes......

1. Detische:
    2 september 2017
    Goed gedaan, nu kunnen jullie verder met plannen.
  2. Ramona:
    2 september 2017