Yesss we mogen weer. Op naar Zuid Afrika

22 september 2017 - Doha, Qatar

Afgelopen woensdag was het zover. We konden inchecken voor onze reis naar Zuid Afrika. Direct voor de heen en de terug vlucht. Gelukkig zitten we bij alle vluchten bij het raampje. Donderdag kwam Remy thuis van het werk. Eindelijk hij heeft vakantie. Ik moest nog een nachtdienstje werken en heb vrijdagmorgen pas vakantie. Het laatste 1.5 uurtje is ingegaan. Ik heb dus ook bijna vakantie. Raar idee dat we vanavond in het vliegtuig zitten. Als ik dadelijk thuis kom pakken we de laatste spulletjes en fris ik me even op. Dan de auto in en rijden we naar Hoofddorp. Even snel gestopt bij de Appie voor vlaai. En met gierende bandjes naar Hoofddorp.  Fijn om nog even met Nic bij te kletsen. Jeroen is helaas niet thuis, maar die zien we als het goed is nog even op Schiphol. Nic heeft ons weer goed verzorgd met een lekkere lunch en toen was het ineens al bijna 13.30 uur. Tijd om naar Schiphol te gaan. Nic nogmaals heel erg bedankt dat je ons even hebt willen afzetten op de luchthaven. Kut om afscheid te nemen. Pfff kon ze maar mee....maar misschien in de toekomst weer... Staan we in de rij waar je normaal alleen je koffer afgeeft. Komt de vraag" heeft u ingecheckt". Ik volmondig "JA".  Ik kan niet zien dat u heeft ingecheckt zegt die vrouw achter de balie. Ik zeg nog tegen haar. Dat kan niet ik heb echt ingecheckt! Haha. Maar ik had inderdaad geen boarding passen gehad. Ergens toch iets mis gegaan. Nou we hadden geluk. De rij voor in te checken was behoorlijk lang, maar we konden gewoon bij haar inchecken. Haha hadden wij ff geluk. Hebben wij weer hihi. Na de controles nog maar even een paar honderd dollars gepint voor Mozambique. Jeroen was al aan het appen. Hij  was klaar met werken. Leuk om hem toch nog ff te zien. Kort maar krachtig he Jeroen! Na afscheid te hebben genomen maar richting de gate gelopen. Hier konden we al in de rij gaan staan om het vliegtuig in te gaan.  Dat ging allemaal goed. Om ongeveer 16.30 uur werden we van de gate af geduwd en begon de reis daadwerkelijk.  Yesss daar gaan we. We hebben voor de tweede keer geluk vandaag. We hebben drie stoelen met z'n tweetjes. Fijne vliegtuigmaatschappij tot nu toe dat Qatar.  Lekker eten en goede service.  Bij het eten een wijntje naar binnen gegooid en gelukkig toch een beetje kunnen slapen. Hoe kan het ook anders vanuit de nachtdienst meteen op vakantie. Onderweg wel al wat turbulentie gehad. We hebben de eerste helft nu bijna gehad. We zijn bijna in Doha waar we onze stop over hebben. Het is nu bijna 22.30 uur. De rest van onze reis zal ik in het verslag van morgen vertellen. We zijn onderweg en benieuwd wat we weer allemaal gaan mee maken. Wordt vervolgd.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Jornic:
    Graag gedaan!!!! En nu genieten. Xxx nic
  2. Ramona:
    Thx Nic 😘
  3. Detische:
    23 september 2017
    Gelukkig fijn om dit zo te lezen.
  4. Ramona:
    😘.
  5. Bea:
    23 september 2017
    Goede reis en een hele fijne vakantie Groetjes xxx
  6. Tineke:
    23 september 2017
    Goede reis en een hele fijne vakantie xxx tien
  7. Lynn:
    Bon voyage. 👍Geniet ervan. 😘😘
  8. Ramona:
    Dank je Tien
  9. Ramona:
    Thx Bea 😘
  10. Marco:
    23 september 2017
    Fijne vakantie gewenst geniet er saampjes van 🌞😉
  11. Anja:
    Fijne vakantie
    Kan haast niet wachten om je reisverslag te lezen ,ben ik er dan ook een beetje bij😂
    Spannend wat jullie nu weer mee gaan maken😱
    Volg jullie dan ook op de voet🐁
    Geniet ervan dan doe ik dat ook.
    Groetjes ma
  12. Ramona:
    23 september 2017
    Dank jullie wel. Komt zeker goed