Laatste volle dag Barcelona

13 mei 2014 - Barcelona, Spanje

Vandaag onze laatste volle dag Barcelona.  Wat is die week snel gegaan zeg. Vandaag hadden we wat minder weer. De temperatuur lag rond die 17 graden en de zon liet lang op zich wachten. Maar toen die eenmaal door kwam was het weer heerlijk aangenaam. Vandaag zijn we na het ontbijt naar de dierentuin van Barcelona gegaan. Opzich een mooie dierentuin,  alleen waren er best we wat dieren verblijven leeg. Deze waren ze opnieuw aan het inrichten en opknappen.  Dus dat was wel jammer. Via de boulevard zijn we terug richting La Rambla gelopen. Je blijft hier je ogen uitkijken.  Naar alle mooien gebouwen, maar ook naar de mensen massa. Boh wat lopen hier veel mensen rond op een dag. We wilde een drankje drinken bij het hrc en daarna onze laatste avond bij Ali Baba nog tapas eten. Uiteindelijk is dit helaas niet door gegaan, omdat we via een appje van Floor te horen kregen dat het restaurant vandaaggesloten was. Dat was even een baal moment.  Toen maar wat bij het hrc gegeten, maar dit viel behoorlijk tegen. Morgenmiddag gaan we wel nog ergens tapas eten, maar we weten nog niet precies waar. Voor de rest gaan we morgen nog wat shopppen. We hebben weliswaar de terug vlucht pas om 21.45 uur, maar je bent er toch al de hele dag mee bezig dat je weer vertrekt. Dus we gaan geen rare of speciale dingen meer doen. Wel wat lekkere dingen inslaan voor thuis ;-). Na het uitchecken huren we bij plaza Catalunya een locker waar we de rugzak voor de rest van de dag in leggen. Niet de hele dag slepen met de rugzak en ook s avonds niet terug naar het hotel om hem weer op te halen. Morgen zal ik waarschijnlijk het laatste verslagje van deze stedentrip online zetten. Dan kan ik jullie vertellen of we die laatste paar uur in Barcelona nog iets hebben meegemaakt.