Rustig dagje vandaag

12 mei 2014 - Barcelona, Spanje

Wat hebben wij lekker geslapen. En dat op z'n klein kut bedje.  Dat zegt genoeg denk ik over hoe moe we waren. Vanmorgen ook weer heerlijk onbeten in ons vast broodjes barretje.  Daar even plan de campagne gemaakt.  Had ik na het eten nog een warme chocolademelk besteld kreeg ik meer een soort warme chocolade pap. Was echt iets typisch Spaans zeiden ze. Smaakte best goed maar anders als bij ons. We hadden het idee om het vandaag een beetje rustig aan te doen voor zover wij dat kunnen op vakantie :-). We zijn richting het huis van Gaudi gelopen en hebben daar wat foto's gemaakt. Niet naar binnen gegaan. Daarna hebben we nog wat gewinkeld.  Wat een hoop winkels hier zeg. Echt een shop walhalla hihi. Gwendy echt iets voor jou ;-). Bij de Dehcatlon nog een kleine rugzak gekocht. Hihi kunnen we wat meer mee terug nemen. Daarna wat door de kleine knusse straatjes geslenterd.  Barcelona isecht een hele mooi stad. Vooral de oude binnenstad.  We hebben nog een kathedraal en een basiliek bezocht. Niet omdat we zo gelovig zijn haha, maar omdat het zo'n mooie gebouwen zijn. Daarna zijn we rustig richting de haven gelopen. Hier nog wat rond gekeken en daarna het zee aquarium bezocht.  Ook erg leuk om te zien. Vandaag is het weer wat minder. Maar ja wat is wat minder.  De zon heeft vandaag niet de hele dag geschenen.  Maar aangezien ik afgelopen dagen wat verbrand ben is dat niet zo erg. Temperatuur is trouwens vandaag nog zo'n 22 geweest.  In vergelijking met het weer in Nederland hebben we nog niet te klagen natuurlijk :-). Voor de rest hebben we heel veel rond gelopen vandaag.  Nu ff een drankje doen bij het hrc en vanavond weer lekker tapas eten. Ik hou ervan ;-). Bij hrc maar twee drankjes hoeven betalen in plaats van vier. Weer een kleine meevaller hihi. Vanavond weerheerlijke tapas gegeten bij Ali Baba. Ze begint ons al aardig te kennen hihi. Wat een leuk restaurant om naartoe te gaan. Ik kan het echt iedereen aanraden. Zijn net klaar met eten en gaan zo terug naar het hostel. Wat we morgen gaan doen weten we nog niet. Stippelen morgen tijdens het ontbijt wel wat uit.