Van Maun naar Ghanzi

19 oktober 2016 - Ghanzi, Botswana

Boh wat hebben we afgelopen nacht goed geslapen.  Ja wij hadden vannacht het extra waaiertje nodig Nic haha. Vroeg aan het ontbijt maar nog vrij lang met de Nederlandse eigenaars gekletst. Wat een respect dat ze het zo hebben aangedurfd en gedaan hebben vanuit Nederland.  Iets om stiekem heel jaloers op te zijn. Maar wie weet ooit! Vanmorgen nog snel 2 video's geupload van de delta en quad rijden. Na het ontbijt vertrokken naar Ghanzi. Een 313.6 km durende rit. Over de rit zelf weinig te vertellen. Ik heb gereden en Remy heeft even zijn oogjes dicht geknepen.  Haha. Net na de middag kwamen we aan in Ghanzi waar we 1 nachtje slapen. Gelukkig met airco vannacht. Was vandaag toch weer 37 graden. Lekker nog in het zwembadje gelegen en voor de rest niet veel meer gedaan. Nu zitten we vlak bij de waterplaats te kijken of we nog wat dieren kunnen spotten. Morgen weer een lange rijdag voor de boeg. We gaan de grens met Namibië weer over en hebben dan helaas de laatste nacht hier.  Maar aan alle mooie dingen komt weer een eind. Zo ook aan deze vakantie. Vooralsnog denken we daar nu nog niet te veel aan en drinken we bij hele lekker temperaturen een lekkere koude Savanna Dry en genieten we van de valende avond en nacht. Remy gaat eten bestellen bij het restaurant.  Zien we op het bord struisvogel staan. In Zuid Afrika hebben we heerlijke steak gegeten. Dus hier ook geprobeerd te bestellen. Stond er schijnbaar op het bord. At the pan. Haha. Ze bedoelde dus dat de struisvogel vandaag aan de waterplaats is geweest en niet in de pan. Hahaha. Echt weer iets voor ons! Nu maar genieten van iets anders dan hahaha. Tot morgen.

1. Detische:
    19 oktober 2016
    Gelukkig is het wat minder warm. Wat een lange auto rit gemaakt. En weer mooi foto's. Nog even volhouden en jullie zijn weer thuis. Dat is balen. Maar jullie kunnen nog genieten
    Dus doe dat dan ook maar. Slaap lekker en tot het volgende reisverhaal.
    Groetjes Ria en Pierre