Vannacht in de tent

4 oktober 2016 - Grootberg, Namibië

Ik heb afgelopen nacht niet zo heel goed geslapen. Echt veel wakker geweest. Kon niet echt mijn draai vinden op het platte kussentje. Voor de rest was het echt een prima verblijf. We hebben heerlijk bij onze tent gegeten. Vroeg opgestaan want we hebben weer een behoorlijke afstand die we moeten afleggen vandaag. We rijden naar Grootberg. We zijn net voor 08.00 uur weg gereden en kwamen rond 13.30 uur aan. Wat een slechte weg hebben we vandaag gehad. Echt niet normaal. Het laatste stuk om hoog was ook echt heel steil en heb ik in de 4x4 stand moeten rijden. Rond de middag hebben we langs de kant van de weg gepicknickt. Kwam er uit het niks een manneke van een jaar of 12 naar ons toe gelopen.  Hij lette op een aantal koeien verderop. Hij vroeg aan ons wat eten hij had honger. Germ. Hem een broodje en wat te drinken gegeven. Hij was er erg blij mee. Nu nog even wat relaxen bij het zwembadje hier bij de lodge. We gaan straks wel voor de sleep out en de neushoorn trekking. Hier komen we overmorgen pas weer van terug. In de tussentijd zullen jullie niks van ons horen en zijn we ook op geen enkele manier te bereiken. Gsm heet hier ook bijna nergens bereik. Alleen in de grote plaatsen,  maar daar zijn we niet zo veel. Dus we wachten weer op wifi ergens. Later meer over de sleep out en neushoorn trekking. Ook later wat meer foto's

1. Detische:
    5 oktober 2016
    Zielig voor dat mannetje. Jullie hebben goed gedaan om hem iets te eten te geven.
    Kun je zien wat
    Wij verwende luitjes zijn.
    Groetjes mam en pap