Zo daar gaan we weer. Op naar Malta

26 juni 2017 - Valletta, Malta

Vanmorgen vroeg opgestaan. Had om 08.00 uur nog een afspraak bij de fysiotherapeut. Hij heeft iets in mijn rug en schouder gekraakt en gemasseerd. Nu maar hopen dat het snel beter gaat. Nadat ik terug kwam van de fysio zijn we richting Hoofddorp gereden. Super lief van Jornic dat we de auto weer bij hun mogen parkeren. Met de bus naar Schiphol. Bij la place een lekker broodje en salade gegeten. Toen we bij de gate stonden hebben we Jeroen nog even gezien. Hij kwam even langs gereden.  Dat was wel ff leuk. Zie foto's hihi. Om 15.50 uur konden we eindelijk instappen. Op naar Malta. Benieuwd wat we hier weer gaan zien en meemaken. Na een vluchtje van 3 uurtjes om 19.15 uur aangekomen op de luchthaven van Malta. O naar de touroperator en met piepende bandjes naar het hotel. Nou die piepende bandjes kregen we. Pfff wat een chauffeur zeg. We liggen met het hotel vlak bij de luchthaven, maar desondanks hebben we toch bijna 1.5 uur in de bus gezeten.  Lang leven het boeken via een touroperator. Pfff we werden pas als laatste afgezet en hebben nu al bijna heel het eiland gezien. Dat gaan we waarschijnlijk toch anders doen als we volgende week weer terug moeten naar de luchthaven.  Dan wordt het waarschijnlijk gewoon een taxi. Nadat we ingecheckt hadden op na de kamer. We slapen in een hotel, maar ze hebben ook studio appartementen. Deze hebben wij ook geboekt. Het is echt een heel mooi appartementje. Zie de foto's. Mooi zwembad op het dak. Volop in het uitgaansleven. Veel restaurants en barretjes.  We merken wel dat we oud worden. Haha. We worden  niet meer gevraagd om bij de discotheken naar binnen te komen. Oei. Tja we worden een dagje ouder. Maar daar zijn we ook niet voor gekomen. Nu lekker een hapje en drankje nuttigen bij het Hard Rock cafe. Morgen eens kijken hoe het er bij daglicht uitziet.  Tot nu toe bevalt het weer prima.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bea:
    27 juni 2017
    Hier kan je het best wel een weekje volhouden lijkt me !
    Een hele fijne verjaardag en een nog heel veel gelukkige jaren xxx
  2. Lynn:
    27 juni 2017
    Dag vakantie mensen. Mooi appartement zeg en een leuke zwembad. Heel veel plezier. Dat zal zeker lukken. Troost jullie, we worden allemaal een dagje ouder. Hihi.
  3. Detische:
    27 juni 2017
    Ramona proficiat en nog vele jaren. Mooi appartementje en ik hoop dat jullie de rest ook leuk vinden daar op Malta.
  4. Ramona:
    27 juni 2017
    Dank jullie wel. Gaat zeker goed komen. Gaan vandaag alles eens bij daglicht bekijken