Pfff hot hot hot op Malta

28 juni 2017 - Valletta, Malta

Na het ontbijt met de bus naar Valletta. Dit is prima te doen. Openbaar vervoer kost hier bijna niks. Normaal gaan we graag met de hop on hop off bus, maar dit keer doen we dat niet. Het is een bus rit van niks, maar om de 50 meter heb je een bushalte. Vandaar dat we er toch bijna 45 minuten over deden. Eenmaal aangekomen in Valletta kregen we een flyer van een 5d film in onze handen gedrukt. In de film zou de geschiedenis van Malta te zien zijn.  Dit leek ons wel leuk dus dat hebben we ook gedaan. Was ook erg leuk om te zien. Film duurde maar 30 minuten dus dat was goed te doen. Aansluitend zijn we om 12.00 uur naar het saluut schot gaan kijken. Was wel even leuk om te zien. Om 12.00 uur en om 20.00 uur   schieten ze 1 schot af. S middags nog een salade gegeten. De temperatuur loopt hier s middags zo op dat het op een gegeven moment niet meer uit te houden was. Mijn duikhorloge gaf 41 graden aan om 14.00 uur. We hebben nog wel wat mooie gebouwen gezien en foto's van gemaakt, maar uiteindelijk weer terug in de bus gestapt om terug naar het appartement te gaan. We wilde alleen nog maar naar het zwembad om af te koelen. Hier nog lekker wat uurtjes gelegen. Verder vanavond een rustig avondje. Morgen duiken. Boh wat hebben we hier allebei veel zin in. Hier later meer over. Zie ook de video

1. Lynn:
    28 juni 2017
    Wow! Wat mooi daar. Jullie zien er ook allebei goed uit. Lekker ontspannend. Ben heel benieuwd naar het duiken van jullie morgen. Heel veel plezier en amuseer jullie. Zal zeker lukken.
  2. Ramona:
    Thx
  3. Detische:
    28 juni 2017
    Die temperatuur is echt veel te warm. Dan kun je niet veel meer als zwemmen.
    Voor morgen veel plezier. En uit kijken!!! Ja ik hoor het jullie zeggen. Daarom gaan we duiken. Met de ogen dicht zien we niet veel.
    Groetjes Ria en Pierre
  4. Bea:
    29 juni 2017
    Veel plezier met duiken en de rest xxx
  5. Ramona:
    29 juni 2017