De grensovergang met Namibië

20 oktober 2016 - Windhoek, Namibië

De grensovergang met Namibië

Deze foto werd gemaakt op 20 oktober 2016 in Windhoek, Namibië met een Samsung SM-G900F.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Bea:
    20 oktober 2016
    Helaas zit het er bijna weer op. We zullen jullie verslagen missen. Op naar de volgende keer. Groetjes xxx
  2. Ramona:
    20 oktober 2016
    Haha wat leuk te lezen Bea. Jazeker op naar de volgende keer
  3. Lynn:
    21 oktober 2016
    Ahhh. Het is voorbij. Snick, snick. Maar, jullie hebben alweer een onvergetelijke vakantie in de pocket. Over pockets gesproken. Ik lees dat jullie de wijn in jullie pockets heeft dus ik hoop dat jullie hele groote, diepe pockets hebben anders past de wijn niet erin. Hihi. Even serious nu. Ik wens jullie een veilige terug reis naar huis en hoewel ik vind het heel sneu voor jullie ik zal blij zijn jullie weer terug te zien. Nu zal ik ook moeten wachten tot volgende jaar om re kunnen genieten van jullie spannende reisverhalen. Groetjes en veel liefs Lynn.
  4. Ramona:
    21 oktober 2016
    Haha ja hoop dat de wijn het overleefd tijdens de vluchten haha. Ja helaas het zit er weer op. Op naar de volgende leuke en mooie bestemmingen. Hou je zeker via deze weg weer op de hoogte. Tot snel lieve schat