Vandaag naar de Fish River Canyon

27 september 2016 - Fish River Canyon, Namibië

Gisteren echt heerlijk gegeten hier in het restaurant van de lodge. We slapen twee nachten in Roadhouse. In de tuin en in het restaurant cq bar staan allemaal oude auto's  en hangen heel veel nummerplaten van over de hele wereld.  Erg leuk opgezet.  Vanmorgen lekker wat langer blijven liggen. Dat wil zeggen wekker pas op 07.00 uur en daarna op het gemak ontbeten.  Het eten is super lekker hier alleen bij mij gaat het al een paar dagen niet zo lekker. Dus het duurt erg lang voor we weer van tafel af kunnen, maar al met al krijg ik het wel binnen. Hoop dat het snel beter gaat. Na het ontbijt zijn we dan echt naar de canyon gereden. Wij vonden het schitterend. Zie zelf de foto's!  Hier hebben we rustig wat rond gereden en s middags geluncht.  Jammer genoeg konden we geen hikking trail lopen. Er was er maar 1 en die was 86 km. Mocht je dit ook willen doe je er 4 tot 5 dagen over. Nou die hebben we helaas niet dus is het alleen bij wat foto's gebleven. Net na de middag lekker terug gereden naar het guesthouse waar we ook nog een flink stuk gewandeld hebben.  Dit was ook erg leuk om te doen. De temperatuur hier is behoorlijk minder dan in de rest van Namibië tot nu toe. Vanmorgen was het maar 14 graden en vanmiddag 21 graden. De zon schijnt wel behoorlijk dus we kunnen toch wat kleur pakken haha.  Vlak bij het guesthouse hebben we een oaar gemsbokken gezien. Mooie beesten. Verder hebben we de afgelopen dagen nog niet zo heel veel dieren gezien. Wel stuisvogels, kraanvogels,  leguaan, apen, woestijnvosje en een soort bevertje.  Maar de rest komt nog wel. Het staat hier ook niet zo bekend om de dieren. Jullie zullen dit verslag wel kunnen lezen. Ik kan op dit moment alleen jullie eventuele reacties niet lezen. Het internet is erg zwak hier. Ik kan zelfs mijn mail niet checken. Dus ik zal dit hopelijk morgen kunnen We hebben vandaag qua km een erg korte rijdag gehad. We hebben maar 80 km gereden, maar dit halen we morgen dubbel en dik weer in haha

1. Jamila:
    27 september 2016
    Geniet ervan schatjes!!
  2. Detische:
    28 september 2016
    Wat een landschap mooi om te zien al op foto. Laat staan dat je er zelf bent.
  3. Anja:
    28 september 2016
    Hallo Mona jammer dat het eten kut ga,weet er alles van,maar zal wel aan de spanning liggen.
    Ondanks alles wat een uitzicht op de canyon prachtig .
    En wat het weer betreft toch ook wel fijn dat het even wat minder is?
    Kan het lichaam even bij komen.
    En kleuren doe je toch wel.
    Je zeg dat jullie nog niet veel dieren hebben gezien,maar wat je allemaal op noemt zie ik niet elke dag hier ha ha.
    Goed te lezen dat je vandaag minder heb gereden.rust is ook goed hoor anders houden jullie het niet vol.
    Groetjes ma
  4. Lynn:
    28 september 2016
    Hoi daar Ramona en Remy. Wat rot dat het minder met je gaat betreffende het eten. Hopelijk gaat het snel over zodat je kan genieten van het lekker eten daar. Super mooie uitzicht daar hoor en jullie staan ook mooi op de foto. Veel plezier en tot de volgende bericht. Liefs Lynn.