Relax dag in Coffee Bay

17 maart 2013 - Coffee Bay, Zuid-Afrika

Zoals ik gisteren al in het verslagje schreef zouden we vandaag niet veel gaan doen. Vanmorgen hadden we bewust geen wekker gezet en toch weer voor 07.00 uur waren we wakker. We zijn gaan onbijten en daarna op het strand gaan liggen. Natuurlijk ook de zee in geweest. Remy had in een boek gelezen dat hier wel haaien voorkomen,maar dat ze voor de kust netten hebben gespannen. Dus geen haai gezien hihihi. Nog wat met de plaatselijke hondjes gespeeld. Na het middag eten hebben we een stuk over het strand gewandeld. Een van de honden liep de hele tijd met ons mee. Echt super lief. We hebben haar Coffee genoemd omdat deze plaats ook zo heet. Op een gegeven moment toch maar weer terug gelopen. We begonnen een beetje te verbranden. Vanavond nog lekker eten hier in het hotel en de tassen weer in orde maken voor morgen. We hebben morgen 275 km te gaan naar Stutterheim waar we een nacht blijven. Hopen dat de auto het eerste stuk van de route overleeft aangezien die echt heel slecht is. Zal er morgen een foto van maken. Maar we vertrekken vroeg en gaan het rustig aan doen. Jullie zullen morrgen horen hoe het afgelopen is als het goed is! Xxx