Vanuit Coffee Bay naar Stutterheim

18 maart 2013 - Stutterheim, Zuid-Afrika

Vandaag weer een stukje dichterbij ons eind station gekomen.  Wij hebben zelf het idee dat het nu heel erg snel gaat en dat terwijl we nog een  dikke 1, 5 week te gaan hebben.  Vandaag zijn we vanuit coffee bay naar stutterheim gereden.  Het waren ongeveer 300 km. We waren blij dat we het eerste stuk van de weg goed doorgekomen zijn. Ook vandaag hebben we weer een schitterende route door de bergen gereden.  Om 13.00 uur kwamen we in het hotel aan. We hebben gevraagd wat hier te doen was, maar dat was niet zo heel veel. We wilde een wandeling maken in het regenwoud, maar bijna alle paden waren afgesloten.  We waren dus snel terug.  Uiteindelijk zijn we maar lekker aan het zwembad gaan liggen.  Morgen vertrekken we op tijd richting Addo. We willen hier s avonds nog een game drive maken in het nationale park.  Hier later meer over. Voor nu bestel ik nog een nieuwe savanna.  Ga ik goed limburgs door praten hihihi