Dit was niet de dag van Mona

2 oktober 2015 - Tenerife, Spanje

Het begon vanmorgen al goed. De wekker liep een uur te vroeg af. De tijd op mijn foon was door onverklaarbare reden verandert. Maar we waren gelukkig op tijd wakker en niet te laat. Dus positief bekijken. Na het ontbijt zijn we naar de duikschool gewandeld. Lekker op het gemak het ontbijt laten zakken. Aangekomen op de duikschool even ons materiaal bij elkaar gezocht. Na een kleine briefing naar de duiklocatie gereden. Ik geloof dat de locatie El Pires heette. Nadat Claudio de duikinstructeur ons verteld had wat we konden verwachten zijn we het water ingegaan. Nou het was te merken dat het 3 jaar geleden was dat we gedoken hadden. Hoe gek het misschien klinkt, maar ik had wat moeite om onder water te komen. Maar op een gegeven moment lukte het wel. Ook had ik behoorlijk last van mijn rechter oor. Maar uiteindelijk is het goed gekomen. Bij de tweede duik ging het gelukkig al beter. Wat dingen opgefrist en lekker gedoken. Remy had de eerste duik wat foto's gemaakt en ik de tweede. Maar helaas heb ik per ongeluk het kaartje gewist. Ik probeerde ze op de tablet te zetten, maar er ging dus iets mis. Nou de mensen die mij een beetje kennen weten of kunnen er wel naar raden hoe ik gereageerd heb! Ik was zo gek als een deur!!! Maar ja het kwaad is dan al geschied. Maar we gaan zondag weer duiken en gaan het dan weer opnieuw proberen. Ik hoop dat het dan wel lukt! We hadden vandaag diverse vissen gezien en een soort slakken of rupsje. Ook een soort zee spin. En een paar inktvissen. Dat was erg mooi. Deze hadden we nog niet eerder gezien. Na het duiken hebben we vlak bij de duikschool bij een klein Italiaans restaurant gegeten. Echt super lekker. Dit restaurant wordt gerund door echte Italianen. We vertelde dat we over 1,5 week naar Rome gaan. Hun waren oorspronkelijk ook van Rome. We gaan zondagavond terug om te eten en krijgen dan ook leuke tips. We zijn dus eens benieuwd. Vanmiddag ook nog ff op het strand gelegen. Nu bij het HRC. Het Internet op het hotel lag eruit en ja dat verslagje moet toch online hihi. Er is ook Beatles avond. Dus niet vervelend haha. Morgen lekker relaxen op het strand.

1. Detische:
    3 oktober 2015
    Pfff,zijn wij blij dat we er niet bij waren. Remy och germ trek t dich mer neat aan.
    Jullie hebben toch ondanks alles een mooie dag gehad.
    Slaap lekker liefs de oudtjes.
  2. Ramona:
    3 oktober 2015
    Ja dat was echt balen. Heb ook een paar video's kunnen uploaden. Bij het HRC is het Internet wat sneller. Op het hotel lukt het niet!
  3. Jornic:
    3 oktober 2015
    ... Balen en ja we kunnen ons het voorstellen hoe jij reageerde maar hebben de NACHOS of thee Brownie in het HRC het goed gemaakt? Nic
  4. Ramona:
    3 oktober 2015
    Ja HR heeft het goed gemaakt
  5. Gwendy:
    4 oktober 2015
    Vervelend van de foto's!! Maar wel lekker gegeten Zoë ik! Dat telt ook he! Hoop dat t eten beter verloopt nu!!dikke kus