Relax eerste volledige dag Tenerife

29 september 2015 - Tenerife, Spanje

Ondanks dat we gisterenavond optijd in bed lagen toch goed geslapen. Vanmorgen even naar de vreetschuur geweest. Hiermee bedoel ik het restaurant van het hotel. Ik kan er geen andere naam voor bedenken. Er zitten veel mensen in dit hotel die all inclusief hebben geboekt. Nou wij niet en daar zijn we ook erg blij om. Het ontbijt was opzich niet slecht. Genoeg keuze en echt van alles wat, maar bij mij ging het vandaag wat minder qua eten. Na het ontbijt zijn we naar Ten Dives gelopen. Dat is de duikschool waar we later deze week mee gaan duiken. We zijn eens gaan kijken hoe de duikschool en de uitrusting eruit zag en wat de prijzen zijn. We hebben er een goed gevoel aan overgehouden en gaan daarom later deze week waarschijnlijk 6duiken met hun maken, maar later meer hierover. Na onze tippel naar de duikschool zijn we gaan kijken om een auto te huren. We willen namelijk 3 dagen lekker gaan rondrijden over het eiland. Morgen hebben we voor de eerste dag de auto. We zijn best benieuwd naar de rest van het eiland. Na de middag zijn we lekker naar het strand gegaan. Echt heerlijk is het weer hier. Ondanks het insmeren toch een klein beetje verbrand. Tegen de avond heben we bij net HRC nog die heerlijke brownie gegeten. DAMES ik heb aan jullie gedacht hihihi. Vanavond nog ff een paar potjes skibo gespeeld. Heerlijk als Remy niet kan winnen hahaha. Vanavond zijn we maar wat later gaan eten. Zaten n8g volna die brownie. Moet zeggen we hebben echt heerlijk gegeten.  En gelukkig ging het eten vanavond beter dan eerder vandaag! Na het eten nog een terrasje gepikt en nu lekker slapen zodra het verslagje online staat.

1. Ramona:
    30 september 2015
    Zoooo, ziet er heerlijk lekker uit hoor alle eten. Het weer daar valt ook erg mee zo te zien op de foto`s. Ben eens benieuwd naar het duiken later deze week. Veel plezier en smeer jullie goed in. Groetjes lynn.
  2. Bea:
    30 september 2015
    Ziet er goed uit - vooral jullie twee !