Op naar Tenerife

28 september 2015 - Tenerife, Spanje

Vanmorgen om 02.00 uurin de auto gestapt om naar Hoofddorp te rijden. Van te voren niks meer geslapen. Pffff zal toch wel een lange dag worden.  Tijdens de rit zagen we wel mooi de maansverduistering waar ze het op tv zoveel over gehad hadden. Best mooi om te zien. Om 04.05 uur kwamen we aan bij Jornic. Super lief dat we de auto weer bij jullie mogen parkeren en ook bedankt voor het weg brengen naar Schiphol. Super lief van jullie! We zouden om 07.00 uur de lucht in gaan. Uiteindelijk hadden we 30 minuten vertraging. We zaten dit keer helaas niet naast elkaar, maar achter elkaar. Uhm...dat was ff balen, maar ja. Al met al was het een vluchtje van 4 uur. Ik heb niet kunnen slapen en Remy is af en toe ff weg geweest. Niet iideaal,  maar kon er niks aan doen. Eenmaal aangekomen op Tenerife konden we de bus in om naar het hotel te gaan. We werden als tweede afgezet en waren zo in het hotel. Hier in Tenerife is het een uur vroeger dan in Nederland.  Omdat het nog 12.00 uur moest worden konden we de  kamer nog niet op. Uhmmm ook ff balen, maar niet te lang. Bagage ff afgezet in een aparte ruimte en daarna lekker bij het Hard Rock Cafe gegeten. 3 keer raden wat?! Haha. Daarna terug naar het hotel om alles op de kamer te leggen. Mooie grote kamer en een mooi balkon. Vanmiddag ook nog ff lang de zee gelopen. Vanavond lekker een pizza gegeten. Nu snel even het verslagje online zetten en dan lekker gaan slapen. Merk namelijk dat ik heel veel moeite moet doen om mijn ogen open te houden, maar dat is niet gek als je meer als 30 uur wakker bent. Morgen eens kijken wanneer we een auto gaan huren en kijken om te gaan duiken. Hier later meer over.

1. Detische:
    28 september 2015
    Geloof graag dat jullie moe zijn. Maar wel fijn dat jullie een goed hotel hebben.
    Mooie foto van de maan. Slaap lekker en tot schrijven.
    Gr Ria en Pierre
  2. Gwendy:
    28 september 2015
    Fijn
    Dat jullie goed aangekomen
    Zijn!! Ben
    Nu al jaloers!!:) vooral op de brownie. Slaaplekker en vooral genieten!!
  3. Ramona:
    29 september 2015
    Haha Gwen. Ik heb de brownie nog niet gehad hihi. Kreeg hem niet op, maar ik beloof je als ik hem later deze week eet zal ik extra aan je denken X
  4. Ramona:
    29 september 2015
    Pierre en ria. Ja fijn hotel en al lekker optijd naar bed. Helaas daardoor wel al veeeeeeel te vroeg wakker. Pffff het is nu net 01.00 uur geweest. Dadelijk toch nog maar ff proberen wat te slapen ☺
  5. Bea:
    29 september 2015
    Vandaag kunnen jullie dan lekker bijtanken en uitrusten. Veel plezier xxx
  6. Jornic:
    29 september 2015
    3x raden? 1x is genoeg : NACHOS. Heb ik nu iets gewonnen?
    Heel veel plezier en geniet!!!! XXX nicole
  7. Ramona:
    30 september 2015