Op naar de Blyde river canyon

24 september 2017 - Blyde River Canyon, Zuid-Afrika

Vanmorgen al voor de wekker wakker. Heerlijk geslapen, maar dat kon ook bijna niet mis gaan. In het hotel een ontbijtje gehad. Was niet veel en viel bij mij ook niet goed. Ach ja dan eten we later vandaag wel weer iets. Nadat we alle spullen in de auto hadden gegooid zijn we weer terug naar de supermarkt gereden. Hier wat inkopen gedaan om vandaag wat te kunnen picknicken.  Daarna zijn we begonnen met de rit naar de volgende accommodatie. We zouden ongeveer 400 km moeten rijden geeft ons boek aan. Uiteindelijk zij het 380 km. Dus het klopt aardig. Rond 15.30 uur kwamen we aan in de accommodatie.  We slapen vannacht in Forever Blyde river canyon. Het is wat fris hier dus jasje maar aan. Later in de middag rijden we naar het uitkijk punt om naar de 3 rondavels te kijken. Wauw wat een mooi uitzicht. Vanavond steken we de braai aan bij onze chalet.  Heerlijk! Hier genieten we het meeste van. Overal hangt op dat we moeten uitkijken met de apen dus dat wordt wellicht weer wat. Op het terrein wel wat apen gezien, maar bij ons huisje dit keer niet. Lekker optijd naar bed gegaan. Na wat biertjes en Amarula heerlijk geslapen. Lynn we hebben aan je gedacht tijdens de Amarula 😉. Ik kreeg mijn foon gisteren niet verbonden met internet dus hoop morgen het verslagje met foto's online te zetten.

1. Detische:
    25 september 2017
    Mooie foto's en hopelijk wordt het iets warmer daar. Maar ja het is voorjaar. We zien uit naar meer foto's Ze zijn mooi.
    Groetjes Mam en Pap
  2. Gwendy:
    Ziet er top uit!!
  3. Ramona:
    Vandaag weer ruim 30 graden. Dus heerlijk. Alles is mooi idd 😉
  4. Lynn:
    26 september 2017
    Erg mooi alles hoor. Ramona, ik heb mezelf getrakteerd vandaag. Fles baileys gekocht. Zal straks een glaasje heffen om jullie te toasten 😉👍 heel veel plezier allebei. Xx
  5. Ramona:
    26 september 2017