Dagje Kruger. Slapen Lataba

29 september 2017 - Letaba Restcamp, Zuid-Afrika

Om 05.30 uur de wekker. Om 06.00 uur gaat de gate open en willen we door het park gaan rijden. Dit hebben we ook gehaald. Pfff lijkt wel of we moeten gaan werken zo vroeg staan we op haha. Maar gelukkig is dat voorlopig nog niet zo. Het duurde even voor we wat dieren zagen. Maar uiteindelijk hebben we wel veel gezien vandaag. Weer een luipaard in een boom. Wauw wat blijft dat mooi. Helaas geen neushoorn. Maar wel veel olifanten, buffels, giraffen en nog meer van dat soort dieren. Ook hebben we vandaag hyena's gezien. Zelfs kleine baby hyena's.  Die hebben we nog niet eerder gezien. S middags in Mopani rest  camp gegeten. En toen weer via een mooie route terug naar Lataba camp gereden. Hier slapen we vannacht. We hebben een zelfde soort rondavel dan afgelopen nacht. Ook zonder keuken maar nu waren we erop voorbereid. Vanavond weer lekker de braai aan. Genieten met een rosé en een Savanna Dry. We hebben vandaag 250 km door het park gereden.  Morgen  gaan we de grens al over naar Mozambique. Later meer hierover. Ben wel benieuwd hoe het zal gaan. Ook vandaag geen internet dus hoop morgen mijn verslagjes met wat foto's online te krijgen.

1. Bea:
    2 oktober 2017
    Erg mooi !
  2. Lynn:
    3 oktober 2017
    Jullie boffen met al die geweldige dieren. Echt top!!!👍