Eerste dag met de hop on hop off bus

9 mei 2014 - Barcelona, Spanje

Boh al met al weer een kort nachtje.  Valt niet mee om te slapen in zo'n klein bedje. (Twijfelaar). Vanmorgen om de hoek lekker ontbeten.  Daarna richting plaza Catalunya gegaan om de bus tickets voor de hop on hop off bus te halen. Daarna zijn we meteen op de bus gestapt. Vandaag hebben we de oranje route gereden. We zijn eerst met een kabelbaan naar een oud fort gegaan. Wat een mooi uitzicht over de stad. Daarna zijn we richting het olympisch stadion gelopen en het nationaal museum.  Wat een mooie gebouwen hier. Onderweg vonden we nog €10 op straat. Opweg naar een miljoen haha. Na de middag zijn we naar camp nou gegaan. Dit is het voetbal stadion vanhele rondje dat de bus maakt nog eens gemaakt zonder uit te stappen. Vanavond gaan we tapas eten bij de schoonouders van Floor. Dat is een vriendin van Fabje. We zijn benieuwd hoe ze smaken.  Volgens fab heel goed;-). Nou Fab het was inderdaad heerlijk.  Niks te veel gezegd.  Maar wat eten ze hier laat zeg. De keuken ging pas om 20.30 uur open. Misschien een idee voor vrienden van marktzicht Jeroen? ;-) Al met al een super dag. Veel gezien en veel gedaan.  Morgen dag twee met de hop on hop off en gaan we de groene route rijden.