Nog 2,5 week te gaan en nog 10 diensten werken

21 april 2014 - Obbicht, Nederland

Zo het is gelukkig bijna zover. We gaan over 2,5 week een weekje naar Barcelona. Boh wat zijn we er aan toe! De laatste 5 a 6 weken zijn we ook alleen maar bezig geweest met werken en de tuin. Dat begint je toch langzaam maar zeker op te breken. Maar gelukkig wel met resultaat. Het begint langzaam ergens op te lijken gelukkig. Op 8 mei vertrekken we om 06.30 uur vanuit Brussel (Zaventem) naar Barcelona El Prat waar we om 08.30 uur als alles goed is aankomen. Hier hebben we daarom nog bijna de hele dag. We willen van alles gaan doen. Onder andere een toer door het voetbalstadion en met de hop on hop off bus. Een dagje strand zal er hopelijk ook wel in zitten. Een ding staat wel vast en dat is de zondag. Dan gaan we naar de formule 1. Remy heeft deze kaartjes voor zijn verjaardag van mij gekregen. We willen hier al jaren naartoe, maar iedere keer kwam er niks van. Hihi tot dit jaar dan, want nu gaan we gelukkig wel :-) Voor de rest hopen we op mooi weer en lekker eten. Maar dat zal wel goed komen. Als je weer op de hoogte wilt blijven van onze avonturen hou de mail dan in de gaten. Tot over 2,5 week :-)