Van Solitaire naar Swakopmund

1 oktober 2016 - Swakopmund, Namibië

Vanmorgen naar het ontbijt vertrokken naar Swakopmund.  We rijden vandaag naar de kust. We hopen op een wat leukere route dan de voorgaande dagen. Het land de mensen en de landschappen zijn echt geweldig, maar de wegen zijn echt heel saai af en toe. Recht terecht aan. Vandaag hebben we onze eerste bergpass gereden. Dat was echt super. Goed opletten want we rijden echt de hele tijd op grevel wegen. Dus alles gaat wat rustiger. Na de mooie bergpass kwam voor de verandering weer een rechte weg tot bijna in Walvisbay.  Vanuit Walvisbay was her nog 40 km tot Swakopmund.  Gewoon over asfalt. Boh dat rijd toch ook wel erg fijn. Net na de middag kwamen we aan. We hebben hier aan het water bij Tiger Reef wat gegeten en daarna zijn we lekker met de voetjes in het zand gaan zitten met een flesje rosé.  Uhmm.... dat smaakt naar meer haha. Vanavond gaan we eten bij restaurant Tug. Moet erg goed zijn dus we laten ons verrassen. Vandaag hebben we verder niet veel bijzonders meegemaakt.  We hebben in totaal 282.5 km gereden vandaag. Op naar morgen.

1. Bea:
    2 oktober 2016
    Ziet er allemaal relaxed en mooi uit. Jullie beginnen ook al een kleurtje te krijgen hihi !
    Groetjes xxx