We zijn vertrokken

23 september 2016 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Vandaag is het dan eindelijk zover. We vertrekken vandaag naar Namibië. Na een zeer kort nachtje vanmorgen optijd opgestaan om thuis de laatste dingen in orde te maken. Ook onze tassen moesten nog gepakt worden. We hadden alles wel al klaar gelegd, maar het moest nog even georganiseerd in de tas geduwd worden haha. Om 12.00 uur zijn we thuis weg gereden. Yessss we zijn opweg naar Brussel. We vliegen dit keer ook weer vanaf Zaventem. We zijn nog geen 10 km van huis af schiet ik al direct in de stress. FILE.  Pfff dat kun je niet menen zeggen we tegen elkaar. Gelukkig viel het allemaal reuze mee. Net na de brug voorbij Stein reed het verkeer gelukkig weer normaal. Na iets meer dan een uurtje rijden kwamen we aan op de luchthaven. We geven elkaar een boks en zeggen: het nieuwe avontuur kan nu echt beginnen. Raar om na de aanslagen weer door de aankomst hal te lopen. Na 3 X voor de verkeerde balie voor de drop off te hebben gestaan konden we eindelijk onze tas afgeven.  Dit was trouwens niet onze fout. We werden iedere keer naar de verkeerde balie gestuurd hihi. Snel door de douane en ergens ff een broodje gegeten.  We vliegen eerst van Brussel naar München met Lufthansa. Dit ging allemaal prima. Het was maar een vluchtje van 50 minuten.  Op de luchthaven van München een lekker soepje gegeten en weer naar de gate gelopen. Hebben een stopover van ongeveer 2 uur. Terwijl ik dit gedeelte van het verslag typ zitten we in een vliegtuig van South Africa opweg naar Johannesburg.  Deze vlucht zal zo'n 10 uur en 25 minuten zijn. Ik hoop dat ik zo even lekker een paar uurtjes kan slapen. Remy ligt al te slapen. De slaapkop haha. Hebben uiteindelijk erg slecht geslapen. Zijn nu in Johannesburg. Het grootste gedeelte van de reis zit erop. De rest volgt later

1. Bea:
    24 september 2016
    En nu genieten maar - tot hoors,
    Groetjes xxxxxxxxx
  2. Detische:
    24 september 2016
    Fijne vakantie en goeie foto's maken van alles wat er te zien is.
  3. Sas:
    24 september 2016
    Hoop dat jullie enorm gaan genieten ‼️
  4. Tineke:
    Veel plezier samen
  5. Ramona:
    24 september 2016
    Thanks allemaal. Gaan er zeker met volle teugen genieten
  6. Olagina:
    25 september 2016