Voorlopig laatste nachtje Namibië. Morgen naar Botswana

9 oktober 2016 - Caprivi Game Park, Namibië

Boh heerlijk geslapen vannacht.  Waar kwam dat door???!!! Door het goede bed of omdat we erg moe waren of misschien wat veel Savanna Dry en rode wijn gehad haha.  Maakt niks uit in ieder geval. Het was heerlijk.  Na het ontbijt lekker optijd vertrokken. Ook vandaag moeten we weer een grote afstand afleggen. We rijden de Caprivi strip bijna helemaal af vandaag. We slapen vannacht weer in een nationaal park in een tent. Als het avond wordt moet je terug naar je tent gebracht worden. Er lopen hier veel olifanten en andere dieren. Is weer super. Vandaag hebben we weer 493.5 km gereden. In totaal hebben we nu op 2 weken tijd net geen 5000 km gereden en we hebben nog bijna 2 weken te gaan
 Boh zoveel hebben we nog nooit op een vakantie gereden. We hebben ons net even ondergedompeld in het zwembadje.  Het is vandaag weer 35 graden. Dadelijk om 16.00 uur gaan we weer een game drive doen en hopen dat we weer veel dieren gaan zien. De laatste 11 km vandaag heb ik trouwens in de 4x4 stand moeten rijden door mul zand. Super leuk om dat ook eens te doen. Nog nooit eerder gedaan. Maar zoals al meerdere dagen heb ik ook vandaag Remy en mezelf natuurlijk weer veilig in de accommodatie gekregen. We rijden om de dag en dat gaat super goed. Morgen vertrekken we naar Botswana. Krijgen weer wat stempel in het paspoort. Benieuwd hoe dat morgen weer gaat verlopen. Later meer hierover.

1. Detische:
    9 oktober 2016
    Ziet er goed uit. Zijn benieuwd of jullie een olifant tegen komen.
    Heerlijk zo in de natuur. We wachten weer af op jullie volgende reisverhaal.
    Slaap lekker. Groetjes Ria
  2. Lynn:
    10 oktober 2016
    Alweer zo'n aparte slaapplaats. Sjiek hoor. Veel plezier en hopelijk zien jullie nog veel meer mooie dieren. Liefs Lynn.
  3. Lynn:
    10 oktober 2016