Laatste paar uurtjes in het vliegtuig en aankomst

3 maart 2013 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Zo na bijna 11 uurtjes gevlogen te hebben zijn we bijna aangekomen in Johannesburg. We hebben in Londen ongeveer een half uurtje vertraging gehad en zijn daarom ook iets later in Johannesburg. Al met al wel een goede vlucht gehad. Toch met vlagen wat geslapen. Zat wel een behoorlijk irritantie kerel naarst ons. Die vent heeft bijna de hele nacht zijn leeslampje aangehad. Was net een schijnwerper in mijn gezicht. Toen het eenmaal licht werd ging het lamje uit en ging meneer slapen. Nou mij viel op dat moment niks meer in. Maar voor de gene die het iets intereseerd ik heb me niet gek laten maken. Wel een paar keer tot 10 moeten telen. Hihihi. Maar alles is goed gekomen. Ook Remy heeft wel aardig geslapen. Hihi ik heb hem duss ook wel met rust gelaten hahaha. Ik ga de tablet maar langzaam opbergen,want we zullen de landing wel zo gaan in zetten.

Nou we hebben de landing inmiddels gehad. Was een behoorlijk harde landing,maar we zijn goed aangekomen in ons eerste hotel. We zijn nu in de airport game lodge. Om 13.00 uur komt iemand naar het hotel en krijgen we verdere info en als het goed is gaan we dan naar het  apartheidsmuseum en ik denk ook naar Soweto. Geen paniek thuisblijvers dit zal  met een gids zijn.  Later meer hierover.