Oribi Flets

15 maart 2013 - Oribi Flats, Zuid-Afrika

Vanmorgen optijd vertrokken vanuit Salt Rock naar Oribi Flats. Het is ongeveer 200 km rijden.  Eerst zijn we nog even bij de plus supermarkt gestopt voor het eten van vanmiddag.  We zouden namelijk ergens gaan picknicken.  Van de week hebben we een klein koelboxje gekocht en een koelpack. Een tip van Jeroen en Nicole.  Bedankt. Werkt echt super! We hebben inmiddels al 2200 km gereden en zijn nog niet op de helft. Rond 12.00 uur aangekomen in ons hotel. Het hotel ligt in de middle of nowhere. Er ligt wel een natuur parkje net naast het hotel waar we even doorheen gereden zijn met de auto.  Je kan hier ook wat extreme sporten doen, maar wij hebben het lekker rustig aan gedaan. Er waren wel mooie uitzichten.  Zie de foto's maar. Hier hebben we ook heerlijk gepicknickt.  We hebben ook voor de eerste keer biltong gehad. Hadden we gekocht bij de plus. Biltong is gedroogd vlees. Het was niet vies. Na 14.00 uur kregen we de sleutel van de kamer. Ook hier is weer niks mis mee. Grotere bedden waar de benen van Remy eens niet uitsteken.  Ben ik toch even blij dat ik niet zo groot ben! Hihi. Vanmiddag nog lekker in het zonnetje aan het zwembad gelegen. Vanavond weer heerlijke spare ribs gegeten en een fles rose leeg gedronken.  Hihi Dadelijk lekker naar bed. Is hier voor de rest ook niet meer te doen.  Vanmorgen zijn we trouwens Durban voorbij gereden.  Wat een gigantische stad zeg. Morgen weer lekker vroeg op pad. Dan vertrekken we voor twee nachten naar Coffee Bay.     Ps even een tussen stand wat we tot nu toe het meeste gehad hebben hihi

Op 1 griekse salade op 2 savanna en op 3 spare ribs