Dagje Salt rock

14 maart 2013 - Salt Rock, Zuid-Afrika

Vandaag zijn we vanuit st lucia vertrokken naar Salt Rock. Het was ongeveer 2,5 uur gereden. Het waren ongeveer 200 km. Dit is een echt een badplaats. Er is ook niet zoveel te doen hier. We waren vanmiddag net na de middag al in Salt Rock aangekomen,maar we konden pas om 14.00 uur inchecken. Dit was even een tegenvaller. Dus zijn we eerst maar wat gaan eten. Bij een Duits restaurant! Ja ik weet het. Mona en Duitsers,maar ik moet zeggen het eten smaakte goed!. Daarna terug naar de B&B en de zwemkleding aangedaan. Ook hier is het niet mogelijk om echt in de zee te zwemmen. De golven en de stroming is hier zo sterk dat je niet meer kan doen dan pootje baden anders verzuip je zo! Hebben nog even in de zon gelegen op het strand,maar we begonnen allebei in slaap te vallen. Toch maar terug gegaan naar de b&b en daar nog ff in het zwembad gelegen. Ook nog wat vertelt met andere nederlandse gasten. Aardige mensen. Vanavond zijn we naar een italiaans restaurant geweest en hebben we een heerlijke pizza gegeten. Trouwens de eerste deze vakantie! Hihi. Morgen vertrekken we naar Oribi Flats voor een nacht. Ook dit zal ongeveer 200 km zijn. Morgen meer hierover.