Game drive Hluhluwe St Lucia

13 maart 2013 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen werden we al om 05.00 uur opgehaald voor onze game drive. Het was ongeveer een uurtje rijden voor we in het park aankwamen. Het was een heel mooi park. We waren blij dat we niet  met onze eigen huur auto hoefde te rijden in dit park. De wegen waren namelijk ergslecht. Ook in dit park hadden we de mogelijkheid om de big 5 (olifant,leeuw,neushoorn,buffelen cheeta) te zien. We hebben helas ook vandaag geen leeuw  en cheeta gezien. De volgende dieren trouwens wel : oliffant,buffel,wrattenzwijn, impala, neushoorn en wat  kleine vogels en dieren. Ook hebben we een hyenna gezien,maar  helaas geen foto van kunnen maken. Om ongeveer 09.00  uur had onze gids een eenvoudig ontbijtje voor ons geregeld ergens in het park. Net na de middag hadden we een bbq in het park. Jammer genoeg ging het eten bij mij niet zo goed dus ik was zo klaar met eten. Vod ik wel erg lullig voor onze gids. Hiij had alles super geregeld,maar ja ik kan er niks aan doen. Afgellopen dagen ging het eten namelijk super. Om 15.15 uur waren we weer terug bij ons guest house. Ik had opzich nog wel een keer terug het park in willen gaan,maar we waren veel te moe  en hadden dat ook niet gereserveerd. Moeten ook af en toe een beetje relaxen. Het is toch allemaal best vermoeiend. Morgen hebben we een rit van ongeveer 200 km te gaan naar ons volgende slaapplaats. Hier blijven we maar 1 nacht. Verder staat er voor vanavond niet veel meeer op het programma. Waarschijnlijk een beetje optijd naar bedje toe!