Tweede dag Chobe nationaal park en 7 jaar getrouwd

12 oktober 2016 - Kasane, Botswana

Wie niet van dieren houdt of dieren niet interesseert kan dit verslagje beter overslaan. Ook vandaag stond namelijk in het teken van de dieren. We hadden voor vandaag een ochtend en middag game drive geboekt. We werden dus weer om 06.00 uur opgehaald om naar het park te gaan. Wat zouden we vandaag weer allemaal gaan zien???!!!!! Nou uiteindelijk heel veel dieren. We hebben weer een luipaard gezien, maar dit keer lag deze in een boom. Waarschijnlijk als we hem zelf hadden moeten zoeken hadden we hem nooit gevonden. Wauw wat mooi om zo'n grote katachtige in de boom te zien liggen. Natuurlijk de nodige foto's geprobeerd te maken al was het erg moeilijk. Maar kijk maar naar het resultaat. Daarna nog een groep van 5 jonge mannetjes leeuwen. Even leek het er op dat ze gingen jagen, maar uiteindelijk gebeurde er toch niet veel. Pfff is het toch ook veel te warm voor. Om 09.00 uur was het alweer 30 graden. Voor de rest nog wat mooie vogels, buffels, nijlpaarden,  krokodillen en eigenlijk alle andere dieren zoals in mijn voorgaande verslagen beschreven gezien. Yesss weer een mooie dag. Na het ontbijt weer wat verkoeling gezocht in het zwembad. Komen zo toch wat meer tot rust nu we zelf niet hoeven te rijden. Heerlijk en de komende dagen kunnen we de auto ook nog laten staan. Om 15.00 uur begon de middag game drive. Eigenlijk was deze gelijk aan die van vanmorgen. Ook weer veel dieren gezien en ook weer een luipaard in de boom. Dit keer een nog betere foto of eigenlijk duidelijker. Ook de groep met 5 leeuwen kwamen we weer tegen.  Hier hebben we weer een tijd stil gestaan, omdat het er weer op leek dat ze gingen jagen. Ook dit keer hebben ze het uiteindelijk niet gedaan. Maar dat kon en mocht de pret niet drukken. Wij hadden toch weer een hele mooie dag in het park gehad. Vanavond eten we bij het kampvuur. Tja het is toch onze trouwdag vandaag. Ze hadden de tafel mooi aangekleed en ik had gevraagd of ze een cake konden maken. Nadat we ons hoofdgerecht op hadden kwam het voltallige restaurant personeel met een taart/cake en begonnen ze te zingen. Haha geweldig. Toch maar goed dat ik iets had geregeld, want als het aan mijn eigen romanticus ligt.....tja vul dit zelf maar in hihi. Maar zonder alle gekheid we hebben genoten van deze avond. Als kers op de taart gaan we proberen om een van de komende dagen een helikopter vlucht boven de Victoria watervallen te maken.  Hier later meer over. Morgen vertrekken we uit Botswana en gaan we voor twee nachten naar Zimbabwe.

1. Bea:
    13 oktober 2016
    Onvergetelijk zo'n jubileum !
  2. Anja:
    13 oktober 2016
    De foto's zijn weer prachtig.
    Ook de taart,ziet er lekker uit en wat romantische die bloemen op de tafel.
    Ook nog leuk dat ze voor jullie gezongen hebben.
    Deze huwelijksverjaardag vergeten jullie nooit meer.
  3. Ramona:
    13 oktober 2016
    Nee was een geweldige avond!
  4. Jornic:
    13 oktober 2016
    geweldig!!!! Wederom benieuwd naar de rest van de foto's en verhalen. En proost op jullie jubileum!!! Xxx nic
  5. Lynn:
    13 oktober 2016
    Wow en nog eens wow. Prachtige dieren zeg. Echt gaaf. Ramona, moet zeggen dat Remy en jou zien er goed uit. Lekker bruin en inderdaad relaxt uit. Van harte proficiat nog met jullie 7 jaar trouwdag. Nu op naar de volgende liefdevol, gezond en gelukkige jaren samen. Volgens mij was het een schwatzswolder? Taart. Zag er erg lekker uit. Nu ja, ik ga me nu aan de crackers begeven. Hihi. Liefs lynn.
  6. Ramona:
    13 oktober 2016
    Haha dank je wel lieverd. Zit je nu nog aan de crackers?
  7. Resi:
    13 oktober 2016
    Proficiat met jullie huwelijksaanzoek! Heerlijk toch, met al die dieren om je heen!
  8. Ramona:
    Resi
    We zijn 7 jaar geleden in Curaçao getrouwd, maar heerlijk met de dieren is het toch. We hebben het gisteren wel gevierd