Aangekomen in St. Lucia

11 maart 2013 - St Lucia, Zuid-Afrika

Vanmorgen vroeg vertrokken  vanuit Swaziland naar St Lucia. Over de reis hiernaartoe  valt eigenlijk niet veel te vertellen.  We hebben ongeveer 4,5 uur gereden om er te komen. Vanmorgen was het in 16 graden en toen we vanmiddag aankamen was het weer 31 graden. Veel verschil dus. We slapen nu de komende 3 nachten in een heel mooi B&B. Het heeft 7 kamers en wordt gerund door een Nederlands stel. We zijn hier super ontvangen,maar dat zijn we eigenlijk overal wel. Vanmiddag zijn we ff het kleine centrum ingegaan en vanavond hebben we lekker aan het water wat gegeten. Ook zijn we vandaag voor de eerste keer het strand even opgeweest. We zijn voor het eerst deze vakantie aan de kust. Morgen gaan we een boottocht maken en zoeken naar nijlpaarden en krokodillen,maar dat moet hier niet zo n probleem zijn,want als we geluk hebben kunnen we die ook hier in de tuin vande B&B zien. Rond of net na de middag zijn we terug en illen we waarschijnlijk het natuurpark in rijden of naar het strand. Moeten we  even kijken. Maar ik kan het iedereen  aanraden om hiernaartoe te komen. Het is echt  geweldig. J&N we missen jullie toch wel! Volgende keer weer samen?